Wednesday, November 4, 2009

misi berjaya

perghhh penat aku ahahahahha kalau nak cerita balik pasal aku perjuangan utk mencari satu cd huhuhu... gila ahhhh macam halangan dowh kalau nak cerita balik ahahahaha... cerita bermula dgn misi yg bertajuk mencari sampai lubang cacing huhuhu.... org yg terbalik ada la... aku seorg jer dan kereta aku la... apa lagi dgn ilmu penuh di otak bukan dada huhuh... aku berluka pergerakan aku secara solo hihihi ( biasa awek takde huhu) aku pun bergerak la.... dari umah dgn penuh confidennyer ( sori salah aje dowh ahahahaha) dalam perjalanan aku pun berfikir dgn sudut yg begitu tak meluas la... kan ahahahahaha.. apa nath aku cakap pun aku tak paham ni ahahahahha damn betul.... ahahahahahahah aku pun layan jer la... apa yg boleh buat la... kan ahahahaha kosong jiwa dowh ahahahaha dah dah aku malas nak cerita tak aku mencary\ut ni... bye2

No comments:

Post a Comment