Thursday, October 22, 2009

agar-agar Rossi



sampai jer kat klcc jer dah ramai pulak org perghhhh ahahahahahaa... nak mintak sign dgn rossi dan jorge dah macam haram ahahahahahahaha... panjang gile aku tgk ahahahahaha... pergghhhh sama tu aku sampai dalam pukul 4.00pm kot aku tak ingat la... kan sebab nak ambil gambar punya pasal aku pun gerak la... dalam masa tu aku gerak dalam 3.00pm la... onway ke klcc pergi melalui federal highway aku tgk awan gelap dah bertambah damn huhuhuhu~~~ dalam hati berkata jangan la.... hujan... sambung balik cerita nak menunggu punya la... lama gilo... tapi kesabaran biasa la..... nak buat mcm mana hidup manusia huhuhu~~~ masa menunggu dan tiba2 la... aku awan semakin hitam itu bermakna la... hujan nak bermula ahahahaha... dalam menuggu dalam berapa minit kemudian... air menitis dgn slownyer dan dalam hati aku dah start la.. ni huhuhu~~~ masa tu jugak aku bukan seorg aku dghn member aku yg teman aku pergi sana huhuhu~~~ bersambung besok huhuhhu~~

No comments:

Post a Comment