Wednesday, October 28, 2009

cerita pasal member aku

perghhh dah lama tak blog ahahahahha... harini cerita pasal member aku nak kahwin. apa kahwin???? biar betul?? memang betul la... nak kahwin??? cerita bermula ajak aku lepak la... kat satu tempat minum dikujungi oleh pihak-pihat suka lepak huhu mana lagi kedai mamak la... huhu.. dalam pukul berapa ntah aku rasa dalam pukul 1.00am kot aku pun sampai la.... kat situ dan aku lepak dan duduk kat situ dan mamak dtg kat aku la... lepas tu... aku pun order minum... dlm berapa minit kemudian member aku datang la.... dan lepak dgn aku... dgn muka yg emo dan mcm bermasalah jer aku pun tanya dier kenapa kau ni??? muka mcm ayam kena sembelah jer....???? dier pun mcm malas nak cerita dgn aku dan dier jawab takde menbenda nak cerita ahahahaha??? gelak dier pun mcm nak tak nak jer gelak... selepas tu aku lupa nak cerita ahahahahahahahaha.. terima kasih membaca ni huhuhu~~~~ sekian terima kisah huhu~~

No comments:

Post a Comment