Wednesday, January 6, 2010

ada apa dgn facebook

hello selamat tgh hari, selamat malam, selamat tengah malam, dan lain-lain lagi... hidup bosan giler kalau takde fb ia ker??? fuck la... dowh aku dulu tergiler-giler fb ni tiap2 hari aku buka sebab aku org pertama tahu pasal fb dalam family ia kot??? facebook mcm kawan baik aku tiap saat aku mesti tukar status ahahahahahahhaha giler tak giler la.. aku dulu example aku bangun pagi jer buka fb tgk awek la... tgk gambar atau pun ada org comment aku fb aku giler setia aku kat fb mcm boleh buat bini la.... fb sekarang dah terkenal satu dunia org pakai. kaya org buat fb ni giler la.... kalah awek jual goreng pisang( sebut pasal goreng pisang terasa lapar pulak bila... bapak aku nak balik ni nak ajak dier mkn dowh) nak kata boleh buat bini example like kau boleh tulis suka hati mak kau la... status kau contohnyer kau ni gile sex dan mesti la... org commment punya la..... ahahahahahahahahaha... lepas tu kat fb boleh kau tukar status kau single ker> ker in relationship la... kau dah kawin ker dan kau dah bercerai talak satu ker dua ker tiga ker ahahahahahahahahahha hebat fb ni siap kau boleh main game la..... mcm game ada dowh dalam fb ni dowh huhuhuhu.... kalau nak cari jodoh pun boleh la..... mcm aku dulu la..... nak usha awek tapi malangan nyer dier reject mcm american reject huhuhu ssedih betul dowh masa tu siap aku post video kat fb perghhhh mcm ada boleh buat dowh kau nak poke org pun boleh. nak buat bisnes pun boleh dowh banyak dowh kawan2 aku buat bisness dalam fb ni contohnyer jual baju la... apa la...... tu la.....dan lain2 lagi. fb boleh block org lain dowh atau limit kau punya profil kau la... utk tgk kau punya gambar yg luar dari minda umur bawah tahun huhuhu~~~ paham-paham sudey apa lagi aku cerita ni ahhhh besok la.. sambung ahahahahahahha aku nak pergi dgr lagu ok see you in hell muthafucker

No comments:

Post a Comment