Sunday, January 24, 2010

adakah seorg peramah?

aku cerita pasal ni sebab aku seorg pediam giler tak suka nak bersosial sangat orgnyer kadang-kadang terpesong dgn cerita org tgh cerita huhu~~~ atau pun lawak aku tak menjadi langsung, biasa aku ni mcm2 masalah mcm besok ni aku ada interview satu bend aku tak bersedia langsung nak kata hebat.. hebat habis nak mampus... mengigilkan besok jawab nyer sengal dowh aku ni dowh... apa nak jadi la.... rasa mcm loser giler... apa yg patut aku buat nak seorng yg boleh masuk akal ni ahhh???? takde jawapan dalam hati aku langsung kadang2 aku jealous giler dgn member aku bersahaja jer..... ckp kat depan masa presentation aku giler mengigil sampai aku kena gelak perghhh malu giler aku lelaki kot kalau nak fikir dowh... ahahah sial la.. dowh... damn damn giler aku ni lack of confidence huhuu~~~

No comments:

Post a Comment