Monday, January 4, 2010

hidup tak seindah nak dikata

perghhhh tiap2 hari memikirkan bila aku nak mati, sesaat @ tiap2 minit aku fikir benda tu... jer kalau nak ckp tak jgn dowh ahahahahaha... ada seorg member aku ni dier ni nak ckp pandai memang la.. pandai tapi bodoh nak mampos rupanyer ahahahahhaha..( mamat ni dapat 4flat kot dlm kolej genius giler budak ni) dah tahu kau tu 4flat pergi la.... cari keje lain ker? jgn nak tunggu mcm org giler tempat keje lama dowh.... dah manyak interview dah buat tapi jawapan tak dapat2 mcm sial jer tempat keje tu.... ahahhahahahahahhaha sialan betul, satu lagi haritu aku lepak dgn member aku cerita punya la.. cerita tempat keje tu... yg member aku buat intreview tu... ckp dgn aku dier nak buang manyak pekeje perghhhhh....... betul ker? giler la... sebab aku pening kepala bukan kah? syarikat terkenal kot.... ahahahhahahahha aku layan jer la.. dier cerita, giler ahhh berjuta2 duit masuk pun tak untung2 ker? mana pergi duit tu... ini la... maslaah dier tak tahu nak ckp la..... kepala masing semua nyer nak tuju hebat, hebat benda mcm tahi kucing ada la.... perghhhhh.... keje oooo keje jangan tertipu sudey ahahahahahhaa berbalik apa member aku yg 4flat ni, kalau dier dapat satu kolej suka ahahahhahahahaha.... dier tak tahu ramai org yg tak suka dier nak buat mcm mana layan jer la.... kalau dier nak tuju kehebatan dier pun dier is ok........

No comments:

Post a Comment