Wednesday, January 6, 2010

GADIS BERMAIN GITAR


pergggghh sungguh panas ptg ni dowh kat sini, takde idea nak buat ni, itu yg tulis blog ni. dlm minggu lepas kot aku ntak ingat bila, aku pergi la... kl live tgk satu gig la.... aku rasa masa tu mcm bosan jer tak tahu nak buat apa itu yg pergi layan jer la... gig tu... kebanyakan dalam mcm band2 baru aku tak pernah aku kenal biasa dah tua benda2 ni itu yg tinggal jap gig2 kejap huhu~~ aku dtg masa tu... tak berapa ramai la... kalau nak itu jer boleh aku kira berapa org dlm gig tuu... dlm berapa band banyak dah melakukan perform adalah tulis band semua perempuan bai.... bukan lagi indie ker apa dier bawa tapi metal kot giler la... kalau aku kot main gitar bapak la.... giler sial... main drum dua pedal pulak tu.. huhuhu satu pakai tudung pulak tu... ahahahahahha aku mula2 tak percaya la.... bertudung main gitar main metal perghhhhh ganas akak ni huhuhu~~~ giler dowh

No comments:

Post a Comment